• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Posted by Cathy - - 0 komentarze

Po prawie rocznej przerwie zdecydowałam się powrócić do prowadzenia tego bloga, nieco zmieniając jego schemat.
Od dzisiaj mam zamiar go nieco bardziej uporządkować i wg moich obecnych zamierzeń (które jak się obawiam, zostaną dość szybko zmodyfikowane przez życie) wyglądać będzie tak :

Poniedziałek - luźne notatki, przemyślenia, zapiski
Wtorek - jeszcze nie mam pomysłu, wolne miejsce
Środa - recenzja książki ostatnio przeczytanej
Czwartek - prywatnie, czyli nieco niezbyt osobistych (czyt. bez wynurzeń bardzo intymnych) notatek
Piątek - filmowo (tradycją się stało, iż piątek to dzień, kiedy wychodzimy gdzieś na kolację, potem jakieś spontaniczne i niezaplanowane wydarzenia, powrót do domu, seans filmowy i ... cała reszta :) 
Sobota - zakupowo, czyli moje ostatnie zakupy (mineralne oczywiście wciąż będą trafiać do bloga mineralnego
Niedziela - okienko, nie mam jeszcze sprecyzowanego pomysłu (a raczej mam kilka, ale wciąż się waham, które wybrać :)


Mam nadzieję, że ten uporządkowany sposób prowadzenia bloga zmusi mnie do większej systematyczności i choć odrobinę pomoże w zapanowania nad bałaganem, jaki obecnie w moim życiu panuje...

Leave a Reply